• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Jak stymulować pracowników do ciągłego rozwoju?

29 października 2018
 
Firma rozwija się tak szybko jak ludzie, którzy ją tworzą. 
 
Wydaje się to oczywiste, ale tylko część firm dba o to, by każdego dnia ich pracownicy podnosili swoje kompetencje - nie tylko te związane z wiedzą o produktach firmy, ale także te bezpośrednio związane z jakością pracy - takie jak produktywność, komunikacja, motywacja, zarządzanie czasem czy listą priorytetów.
Według badań Compass & Partners - tylko ok 36% czasu pracy w Polsce jest wykorzystywane efektywnie. Aon Hewitt podkreśla, że wskaźnik zaangażowania pracowników wynosi ok 52%, a firma doradcza Sedlak & Sedlak wskazuje, że 60% pracowników przyznaje się do marnowania czasu w pracy. 

Firmy silnie odczuwają braki u osób, które nie udoskonalają swojej efektywności, skutecznej komunikacji czy odpowiedzialności za powierzone zadania. Odpowiedzią na te potrzeby może być Business Skills Academy - www.bs-academy.pl/biznes/ - który w formie animacji graficznych stymuluje pracowników do rozwoju przez przez cały rok, 5-minut dziennie, dając Ci dostęp do ich wyników i progresu. 

Polecane artykuły:

  • Coaching zespołów

    Przedstawiam poniżej dwa przypadki coachingu zespołu, które stanowią dobry przykład dylematów przed jakim staje zarówno zespół, jak i coach, decydując się na tego typu formę pracy. Pierwszy, to coaching dla kilkuosobowego zarządu sporej organizacji (niech się nazywa „Alfa”). Obiektywnie niełatwa sytuacja biznesowa firmy wymagała rosnącej sprawności w zarządzaniu. Tymczasem w gronie kierowniczym narastała frustracja wynikająca z poczucia nieefektywności własnej pracy. Posiedzenia zarządu trwały po 9 godzin, często nie kończąc się konkretnymi ustaleniami. Oczekiwanie wobec mnie jako coacha było proste:

    „– Pomóż nam coś z tym zrobić!”
     

    SZCZEGÓŁY