• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Czy ludzie pracują tylko dla pieniędzy?

13 lutego 2013

Pytanie na dziś brzmi: "Czy ludzie pracują tylko dla pieniędzy?"
Moja odpowiedź może Cię zaskoczyć.

Oczywiście, że ludzie pracują tylko dla pieniędzy !!! ...
... ale tylko Ci, którzy mają k i e p s k i c h szefów, którzy zamiast ich motywować robią coś zupełnie przeciwnego. Znasz takich?

Co więc motywuje moich ludzi???

Motywacja wewnętrzna

  •  efekty pracy – sukces
  •  satysfakcja z dobrze wykonanych zadań
  •  samodzielność
  •  niezależność
  •  nowe wyzwania
  •  samorealizacja
  •  urozmaicona praca
  •  możliwość podejmowania decyzji
  •  dostęp do informacji
  •  trudne zadania
  •  interesująca praca

Motywacja zewnętrzna

  •  pieniądze
  •  płaca adekwatna do powierzonych obowiązków
  •  awans
  •  nienormowany czas pracy
  •  autorytet przełożonego – jego kompetencje
  •  kultura wzajemnych relacji
  •  szacunek przełożonych
  •  pochwały
  •  uznanie innych
  •  docenianie przez przełożonego
  •  szkolenia
  •  dbałość o rozwój
  •  uczciwa informacja
  •  zwrotna akceptacja
  •  stałe kontakty z ludźmi
  •  dobra atmosfera w pracy
  •  jasno sprecyzowane zadania
  •  jasny cel działania
  •  dobra organizacja pracy

Co demotywuje ludzi?

  •  ciągłe zmiany
  •  ciągły nadzór
  •  zły przekaz informacji
  •  brak komunikacji
  •  sytuacje nieprzewidywalne
  •  krytyka
  •  brak pochwał za dobrze wykonaną pracę
  •  szef, od którego niewiele możemy się nauczyć

Dobry szef to przywódca!
Nowoczesna firma potrzebuje menadżerów pracujących skutecznie i efektywnie, motywujących pracowników do lepszej pracy i zaangażowania. Na warsztatach VIDI Centrum Rozwoju Kadr przekazywana jest wiedza i umiejętności jak być skutecznym szefem - taka jest główna rola lidera w firmie, która chce ciągle iść naprzód.

Zespół VIDI Centrum Rozwoju Kadr

www.superszkolenia.pl

Polecane artykuły:

  • Gry szkoleniowe- udawane nauczanie czy rzeczywiste podnoszenie kompetencji pracowniczych

    Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki.
    Czyżby?...
    Słowa Glenna Domana z pewnością odnieść można do sposobu, w jaki najszybciej rozwijają się dzieci. Pytanie: czy podwyższanie kompetencji prowadzone w formie zabawy jest słusznym rozwiązaniem w przypadku dorosłych? Na pewno innowacyjnym i coraz częściej stosowanym w firmach, zwłaszcza tych dynamicznie rozwijających się. Dostarczenie pracownikom jednocześnie nauki i zabawy w postaci gry szkoleniowej może przynieść wiele korzyści i znacząco przewyższyć standardową formę szkolenia. W jaki sposób?
     

    SZCZEGÓŁY
  • Treningi modułowe- nowoczesna metodologia szkoleniowa gwarantująca trwałe wdrożenie nabywanych umiejętności

    Czy zwykłe 2-dniowe szkolenia mają sens? Dlaczego po profesjonalnie przeprowadzonym szkoleniu efekty nie zawsze są trwałe, a zmiany bywają tylko chwilowe? Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest postrzeganie szkoleń jako jednorazowe wydarzenie, niczym plaster, który nalepia się na otwartą ranę, który nie leczy, a tylko zasłania i chroni przed dalszymi urazami.

    Powszechnie wiadomo jak badać potrzeby oraz jak sprawdzać atrakcyjność szkolenia po jego zakończeniu wśród uczestników. Co jednak z przygotowywaniem uczestników do procesu zmiany oraz wsparciem ich we wdrożeniu nabywanych kompetencji?
    Lekarstwem na tę dolegliwość jest wprowadzenie regularnego kształcenia rozłożonego w czasie.

    SZCZEGÓŁY