• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Bezpieczeństwo w firmie

20 lutego 2019

Jak ochronić firmę przed agresywnym SPAMEM?

W dobie powszechnej cyfryzacji wszyscy jesteśmy narażeni na zagrożenie w sieci ze strony nieuczciwych praktyk i wszelkich działań wyłudzających nasze pieniądze oraz dane za pomocą naciągających maili. W zdecydowanej większości są to fałszywe faktury, będące zwykłym, sprawnie zaplanowanym oszustwem, skłaniającym nas do zapłaty za fikcyjną zaległość, karę bądź naruszenie praw autorskich. Bez względu na to, czy jesteśmy specjalistą HR czy piastujemy stanowisko w zarządzie spółki, każdy z nas jest celem, na którego błąd czekają oszuści. Co zatem zrobić , aby nie ulec perswazji złodziei? Jak nie dać się nabić w butelkę? Bądź czujny i dowiedz się, jak nie zostać wykiwanym przez spam w języku angielskim.

Anglojęzyczne mass-mailingi – niebezpieczny wróg Twojej firmy

W natłoku dziesiątek i setek codziennych maili może zdarzyć się sytuacja, kiedy pracownik, lub my sami, wyłączy na chwilę swoją czujność. Wówczas wystarczy dosłownie sekunda nieuwagi, aby spowodować utrudnienia i ogromne konsekwencje dla całej firmy. Jedno kliknięcie, jeden przelew, jedna odpowiedź na podejrzaną obcojęzyczną wiadomość kieruje na nas celownik naciągaczy.

Obecnie, zabezpieczenia firmowych skrzynek są niewystarczające, by odgrodzić się od dobrze zaplanowanego ataku. Dlatego, aby uchronić się przed niechcianymi problemami, koniecznym jest opracowywanie sposobu ochrony przed szkodliwymi mass-mailingami.

Gotowy przepis na ochronę Twojego biznesu

Człowiek. Jakkolwiek możemy inwestować w najnowszą technologię, o wszystkim i tak decyduje człowiek. Inwestycja w potencjał ludzki to zwrot, który nie zastąpi nawet najlepszy algorytm czy sztuczny iloraz inteligencji. By zrozumieć, jak ważne są dobrze wykształcone kadry, trzeba przejść do sedna naszego problemu. Największą luką w ochronie przed nieuczciwymi praktykami w internecie jest brak znajomości wśród pracowników języka angielskiego na poziomie pozwalającym rozszyfrować intencje nadawcy. Znajomość języka to fundament bezpieczeństwa w sieci, które, niezależnie od tego, czy jesteśmy jednostką administracji publicznej czy prężnie działającym przedsiębiorstwem, pozwala nam na swobodną korespondencję oraz eliminację zagrożeń.

Rozwiązanie problemu leży w Twoich rękach

Najlepszym sposobem uzupełnienia luk w bezpieczeństwie jest nauka. Kurs języka angielskiego online to mobilna metoda, dzięki której każdy z Twoich pracowników szlifuje swój język w atrakcyjny, nowoczesny sposób. Dzięki temu korzysta na tym Twoja firma, a świadomość identyfikacji mass-mailingowych zagrożeń spada do minimum. Skorzystaj z cenionej w całej Polsce platformy multikurs.pl opartej na bestsellerowej serii Empiku z ilością 500000 sprzedanych egzemplarzy, i miej wszystko pod kontrolą! Ponad 135 000 tysięcy zadowolonych użytkowników nie może się mylić.

Polecane artykuły:

  • Gry szkoleniowe- udawane nauczanie czy rzeczywiste podnoszenie kompetencji pracowniczych

    Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki.
    Czyżby?...
    Słowa Glenna Domana z pewnością odnieść można do sposobu, w jaki najszybciej rozwijają się dzieci. Pytanie: czy podwyższanie kompetencji prowadzone w formie zabawy jest słusznym rozwiązaniem w przypadku dorosłych? Na pewno innowacyjnym i coraz częściej stosowanym w firmach, zwłaszcza tych dynamicznie rozwijających się. Dostarczenie pracownikom jednocześnie nauki i zabawy w postaci gry szkoleniowej może przynieść wiele korzyści i znacząco przewyższyć standardową formę szkolenia. W jaki sposób?
     

    SZCZEGÓŁY
  • Treningi modułowe- nowoczesna metodologia szkoleniowa gwarantująca trwałe wdrożenie nabywanych umiejętności

    Czy zwykłe 2-dniowe szkolenia mają sens? Dlaczego po profesjonalnie przeprowadzonym szkoleniu efekty nie zawsze są trwałe, a zmiany bywają tylko chwilowe? Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest postrzeganie szkoleń jako jednorazowe wydarzenie, niczym plaster, który nalepia się na otwartą ranę, który nie leczy, a tylko zasłania i chroni przed dalszymi urazami.

    Powszechnie wiadomo jak badać potrzeby oraz jak sprawdzać atrakcyjność szkolenia po jego zakończeniu wśród uczestników. Co jednak z przygotowywaniem uczestników do procesu zmiany oraz wsparciem ich we wdrożeniu nabywanych kompetencji?
    Lekarstwem na tę dolegliwość jest wprowadzenie regularnego kształcenia rozłożonego w czasie.

    SZCZEGÓŁY