• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej zostało założone w 1997 roku. Zrzeszamy firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową. Grupę tą tworzy obecnie 111 podmiotów, a w jej skład wchodzą: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design interaktywne, ambientowe i domy produkcyjne.

Naszą misją jest ułatwienie wymiany informacji i współpracy pomiędzy członkami Stowarzyszenia, reprezentowanie ich interesów w otoczeniu zewnętrznym, a także wzmacnianie dialogu wszystkich uczestników branży komunikacji marketingowej w Polsce. Wierzymy, że budowanie relacji w oparciu o obustronne zaufanie i szacunek prowadzi do lepszego zrozumienia podmiotów działających na naszym rynku, ze szczególnym uwzględnieniem relacji na linii marketer-agencja.

Nasza działalność edukacyjna (pod nazwą Szkoła Marki SAR) skierowana jest do wszystkich uczestników rynku komunikacji marketingowej.

To, co wyróżnia Szkołę Marki SAR:

  • Najlepsi wykładowcy- fachowcy i nagradzani praktyce komunikacji marketingowej
  • Najlepsze połączenie wiedzy z praktyką- nasi uczestnicy wychodzą ze szkolenia z konkretnym rozwiązaniem i praktyczną wiedzą
  • Najlepszy networking- w naszych przestrzeniach edukacyjnych przedstawiciele świata agencyjnego siedzą „w jednej ławce” z przedstawicielami biznesu, a kontakty i wymiana doświadczeń budują bezcenną sieć kontaktów
  • Najlepsza metodyka- wielomodułowe praktyczne warsztaty, praca na case’ach i sprawdzone narzędzia ułożone w taki sposób, aby na każdym poziomie kompetencji można było znaleźć „coś dla siebie” a przede wszystkim zaplanować swój rozwój

http://sar.org.pl/

Konferencje i szkolenia

Tytuł szkolenia
Termin
Miejsce
Organizator
Cena katalogowa
Cena dla klientów EduBroker
Prawdopodobieństwo realizacji
Realizacja
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
1 000,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Duże prawdopodobieństwo realizacji - 80%
Realizacja
stacjonarne
Tytuł szkolenia
Metody twórczego myślenia
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
1 000,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Duże prawdopodobieństwo realizacji - 80%
Realizacja
stacjonarne
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
1 000,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Duże prawdopodobieństwo realizacji - 80%
Realizacja
stacjonarne
Tytuł szkolenia
Szkoła Strategii Marki
Miejsce
Warszawa
SAR
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
13 500,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Gwarantowane - 100%
Realizacja
stacjonarne
Miejsce
Warszawa
SAR
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
1 700,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Duże prawdopodobieństwo realizacji - 80%
Realizacja
stacjonarne
Miejsce
Warszawa
SAR
Cena katalogowa
-
Cena dla klientów EduBroker
1 000,00 PLN
Prawdopodobieństwo realizacji
Duże prawdopodobieństwo realizacji - 80%
Realizacja
stacjonarne