• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Ścieżki rozwoju w Call Contact Center

Ścieżki rozwoju w Call Contact Center

Dzień dobry,

Chcielibyśmy serdecznie Panią zaprosić na zorganizowane przez nas prestiżowe spotkanie biznesowe pt. „Ścieżki rozwoju w Call Center”, które odbędzie się 14 listopada w warszawskim Golden Floor Tower.

Wydarzenie umożliwi Państwu wymienienie się doświadczeniem, pełną interakcję z występującymi ekspertami, poznanie autorskich rozwiązań, oraz nawiązanie cennych biznesowych kontaktów.

Swoim doświadczeniem podzielą się: Alior Bank, Medicover, Wonga, Transcom oraz PKO Bank Polski.

W trakcie każdej prelekcji przewidziane jest dodatkowe 30 minut na dyskusję oraz zadawanie pytań.

Cena promocyjna wynosi 1500 złotych netto od osoby, a obowiązuje do 11 października, bądź wyczerpania miejsc (cena standardowa – 2000 złotych netto).

Druga osoba otrzyma od nas dodatkowe 10% rabatu.

KUP BILET