• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter

Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter

Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter to prestiżowa i największa tego typu inicjatywa w branży Zarządzania Projektami w Polsce. Konferencja poświęcona jest najnowszym trendom z dziedziny Zarządzania Projektami, Programami, Zwinności i Przywództwa - niezmiennie od lat wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń dla kadry managerskiej w Polsce. Głównym celem Kongresu jest integracja oraz inspiracja uczestników najnowszymi trendami oraz nowościami w świecie nieustannie rozwijających się stylów pracy, przywództwa i organizacji projektów. W szczególności tegoroczny Kongres, w myśl hasła przewodniego “Make the Difference” będzie okazją do wysłuchania nietuzinkowych prelegentów, nowego spojrzenia na wyzwania w dziedzinie przywództwa w dynamicznie zmieniającym się globalnym otoczeniu oraz poznania najnowszych trendów, które będą kształtować globalną gospodarkę w najbliższych latach. Kongres umożliwia profesjonalistom wymianę doświadczeń oraz stanowi okazję do podzielenia się praktyczną i niezbędną wiedzą z zakresu zarządzania projektami, to także doskonała okazja nawiązania nowych relacji biznesowych. 

Nasi uczestnicy - kim są? W gronie uczestników Kongresu można spotkać przede wszystkim przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, kierowników projektów, pracowników biur projektów, osoby posiadające certyfikaty i/lub zainteresowane rozwojem i podnoszeniem kompetencji managerskich, przedstawicieli największych ośrodków biznesowych zarówno z Polski jak i spoza granic kraju z wielu branż i sektorów gospodarki m.in. Finansowej, ICT, Inżynieryjnej, Konstrukcyjnej.

Project Management Institute (PMI) to największa międzynarodowa organizacja non-profit, istniejąca od 1969 roku i zrzeszająca ekspertów i entuzjastów zarządzania projektami - posiada ponad 700 000 członków i wolontariuszy w 185 krajach. PMI promuje dziedzinę zarządzania projektami i rolę Kierownika Projektu we wszystkich sektorach gospodarki, stanowi międzynarodową platformę do wymiany wiedzy i doświadczeń. International PMI Poland ChapterCongress organizowany jest co roku przez Polski Oddział Project Management Institute - PMI Poland Chapter, który w tym roku świętuje 15-lecie działalności w Polsce. Czym zajmuje się PMI Poland Chapter? 

EDUKACJA CERTYFIKACJA Cykliczne seminaria, warsztaty i szkolenia organizowane przez lokalne oddziały PMI - blisko 100 wydarzeń w ciągu roku. Publikacja merytorycznych artykułów m.in. na łamach pisma "Strefa PMI", udostępnianie zasobów biblioteki PMI. Wspieranie certyfikacji potwierdzającej umiejętności i kompetencje w obszarze zarządzania projektami zgodnie ze standardami PMI m.in. PMBOK Guide - 7 rozpoznawalnych na całym świecie certyfikatów m.in. PMP, PMIACP. WYDARZENIA6 corocznych konferencji o zasięgu międzynarodowym promujących dobre praktyki w zarządzaniu projektami, a także rozwój kompetencji managerskich. Możliwość współpracy z doświadczonym ekspertem - Mentorem, w celu odkrycia własnego potencjału, doskonalenia kompetencji i rozwijania talentów. 

PROGRAM MENTORINGOWY Możliwość współpracy z doświadczonym ekspertem - Mentorem, w celu odkrycia własnego potencjału, doskonalenia kompetencji i rozwijania talentów. 

KARIERY Wspieranie kariery i rozwoju partnerów, członków i wolontariuszy PMI PC poprzez udostępnianie ofert pracy oraz stwarzanie możliwości realizacji wielu projektów społecznych i edukacyjnych.

DZIAŁANIA CSR Realizacja charytatywnych projektów edukacyjno-wychowawczych - obozy, kolonie dla dzieci z domów dziecka i rodzin najuboższych m.in English Summer/Winter Camp, PM Kids Camp.

WSPÓŁPRACA Współpraca partnerska z biznesem, uczelniami wyższymi, administracją publiczną, start'upami i mediami w zakresie wsparcia merytorycznego, promocji oraz szerzenia dobrych praktyk w zarządzaniu projektami.

PROMOCJA & NETWORKING Uczestnicy wydarzeń mają możliwość aktywnego udziału w networkingu wśród profesjonalistów z wielu dziedzin biznesu, obszarów IT, HR i zarządzania projektami. 

KUP BILET