• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

Konferencja Sprzedaż przyszłości

Konferencja Sprzedaż przyszłości

ODKRYJ CYFROWY WYMIAR SPRZEDAŻY!
Dostosuj swój dział sprzedaży do nowych zasad, które już są wykorzystywane na świecie zarówno przez duże, średnie, jak i małe firmy. To już nie jest futurologia!

Sztuczna inteligencja napędza większość ważnych zmian technologicznych, które coraz bardziej oddziałują na sprzedaż. Przez to stare metody i sposoby organizacji tej strategicznej funkcji biznesowej przestały być efektywne.

W gwałtownie przyspieszającym świecie to na szefie sprzedaży spoczywa coraz większa odpowiedzialność za przyszłość firmy. Już nie wystarcza śledzenie trendów i przyglądanie się nowym zjawiskom. Pora na kompleksowe i przemyślane działanie, które umożliwia reorganizację sprzedaży w kierunku nowoczesnego działu odpowiadającego na wyzwania współczesności. Jak wykorzystać cyfrowy potencjał sił sprzedażowych w swojej organizacji? Jak nowe metody realizują postulat „większa sprzedaż przy niższych kosztach”? Jakie nowe role i zadania musisz spełnić jako lider?

DZIĘKI KONFERENCJI:

  • wykorzystasz szanse pozyskania nowych rynków i ekspansji, które stwarzają metody najnowszej generacji – teraz może to być dużo łatwiejsze niż kiedyś!
  • pozyskasz więcej szans sprzedażowych i zwiększysz aktywność zakupową klientów dzięki cyfrowym technologiom i analityce dopasowanej do profilu i wielkości firmy
  • zarządzisz kosztami w dziale sprzedaży poprzez pomiar efektywności nowych rozwiązań w Twoim biznesie i wybór tylko tych o satysfakcjonującym ROI
  • wykorzystasz nowe przełomowe rozwiązania m.in. z zakresu AI (Artificial Inteligence), dzięki którym dopasujesz proces sprzedaży do nowych zwyczajów klientów tu i teraz
  • poznasz nowy wymiar sprzedaży zdalnej (inside sales) i zoptymalizujesz system zarządzania nią, eliminując zbędne koszty

CENA KATALOGOWA: 4614,00 zł
CENA DLA KLIENTÓW EDUBROKER: 2999 zł

 

Prelegent - dr Regis Lemmens

Jedna z najwybitniejszych postaci świata sprzedaży. Od ponad 30 lat pomaga liderom w podnoszeniu efektywności handlowców i zwiększaniu sprzedaży z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Założyciel firmy Altify, dostarczającej nowoczesnych rozwiązań w zakresie zdobywania szans sprzedażowych, zwiększania przychodów z kluczowych klientów oraz poprawy wyników przy udziale guided selling i nowych technologii. Autor wielu bestsellerów, m.in. Tomorrow | Today: How AI Impacts How We Work, Live and Think, Account Planning in Salesforce i najnowszego Digital Sales Transformation in a Customer First World.


Dlaczego warto wziąć udział w naszej konferencji?

„Chcemy podążać za zmianami, a nie biernie się im przyglądać. Wydarzenia ESP motywują nas do eksperymentowania z nowymi narzędziami sprzedaży. Inspirują do kreowania nowych rozwiązań, które systematycznie wdrażamy w naszej organizacji.”
Maria Kmiecik, HR Manager, Volvo Group Trucks Poland

 „Od lat jestem wierna cyklowi ESP. Podczas każdej konferencji zdobywam nieszablonową wiedzę, która zachęca mnie do działania i pozwala osiągać satysfakcjonujące rezultaty. Praktyczny charakter dodatkowych warsztatów pomaga mi stosować wskazówki wybitnych ekspertów w codziennej pracy.”
Lucyna Kuźniar-Lasota, prezes zarządu, Centrum Obsługi Powypadkowej Codex sp. z o.o. Sp.k.

KUP BILET