• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

KAMPUS Zarządzania Projektami: Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi: rola lidera

KAMPUS Zarządzania Projektami: Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi: rola lidera

Niepowtarzalne wydarzenie dla Project Managerów, podczas którego rozwiniesz swoje kompetencje na specjalistycznych szkoleniach z zakresu zarządzania projektami. To również okazja do wymiany doświadczeń, integracji z zespołami projektowymi z innych organizacji oraz wysłuchania prelekcji ekspertów.
Wybierz jedno szkolenie z tematyki, w której chcesz rozwinąć swoje kompetencje oraz skorzystaj z dodatkowych atrakcji zaplanowanych dla uczestników Kampusu.

 

Konflikt ma miejsce wtedy, gdy: - mamy dwie lub więcej stron, które są wzajemnie od siebie zależne -
strony te subiektywnie dostrzegają, że ich potrzeby, wartości lub interesy są lub mogą być zagrożone
lub trudne do zrealizowania - i w rezultacie strony te podejmują działania, które mogą doprowadzić do
utrzymania status quo, nasilenia, załagodzenia lub rozwiązania konfliktu. Oto elementy definicyjne
konfliktu według Mortona Deutscha. Elementy, które wskazują, że tak naprawdę każda sytuacja
społeczna, w której się znajdujemy jest potencjalnie konfliktowa. Począwszy od kontaktu z
ochroniarzem na płatnym parkingu strzeżonym, na który chcę wjechać, przez pójście do pracy czy…
tak właśnie… realizację projektu. A im silniejsza współzależność, tym większe jest
prawdopodobieństwo rozwinięcia się sytuacji trudnej. Dlatego jedną z istotniejszych kompetencji
niezbędnych do efektywnego osiągania celów postawionych przed nami w projekcie jest umiejętność
diagnozy konfliktu oraz związana z nią umiejętność doboru i zastosowania adekwatnej metody jego
rozwiązania.

KUP BILET