• Wybierz grupy
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną Przewodnika EduBroker przygotowanego przez firmę EduBroker Sp. z o.o. zgodnie z wybranymi przeze mnie tematami (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.).
*pola obowiązkowe

E-learning i Zarządzanie Wiedzą 2019

E-learning i Zarządzanie Wiedzą 2019

E-learning i Zarządzanie Wiedzą 2019

 

To już IV edycja konferencji „E-learning i zarządzanie wiedzą”. Co roku spotykamy się w gronie ponad 50 praktyków, by w miłej atmosferze wymienić się doświadczeniami. Konferencja ma cel edukacyjny, ale także rozrywkowy. Ma pokazywać możliwości edukowania zarówno naszych pracowników, jak i nas samych. Wydarzenie ma na celu nie tylko przedstawić opinie, poglądy, doświadczenia i prognozy poszczególnych sfer tematycznych, ale przede wszystkim ma dostarczyć ogromny zasób wiedzy i praktycznych rozwiązań, o których każdy będzie mógł merytorycznie dyskutować. Ideą konferencji nie jest przekazanie gotowych rozwiązań, ale wskazanie nowych możliwości, odmiennych punktów widzenia, także tych kontrowersyjnych, z których każdy będzie mógł wybrać to, co dla jego organizacji, departamentu czy przedsiębiorstwa będzie najlepsze. Nie twierdzimy, że wszystkie rozwiązania i pomysły przedstawione w czasie kongresu znajdą bezpośrednie zastosowanie w firmach uczestników – mamy natomiast stuprocentową pewność i przekonanie, że z tego olbrzymiego wachlarza pomysłów i doświadczeń każdy znajdzie coś idealnego dla siebie.

 

Prelegenci czwartej edycji konferencji „E-learning i zarządzanie wiedzą” nie będą podczas swoich krótkich wystąpień reklamować usług i firm. Będą natomiast pokazywać konkretne problemy i przedstawiać sposoby ich rozwiązywania, które w przeszłości zastosowali w swoich strukturach z lepszymi – bądź gorszymi – rezultatami. Prelekcje odnosić się będą merytorycznie do konkretnych kwestii i wyzwań, z jakimi nasi prelegenci musieli się zmierzyć w ostatnich dwunastu miesiącach swojej pracy. Znając skalę tych zmagań, stworzyliśmy 2 bloki tematyczne – blok skierowany do deweloperów, który dotyczy pracy stricte operacyjnej i blok dedykowany HR-om, który przybliży wątki pracy koncepcyjnej i pokaże, jaką ścieżkę warto wybrać, planując rozwój swoich pracowników. Mieszanka młodzieńczego zapału z wizjonerstwem i praktycznym podejściem sprawi, że na każde zagadnienie uczestnicy będą mieli szansę spojrzeć z kilku perspektyw, aby móc wyciągnąć wnioski, co jest ważne w dalszym rozwoju e-learningu w Polsce.

 

Profil uczestnika

Przede wszystkim dla każdego kto pracuje w dziale szkoleń i stoi przed wyborem ścieżki dalszego rozwoju w zakresie szkoleń, ale także dla początkujących i zaawansowanych freelancerów. „Świat e-learningu” stale się rozrasta a szkolenia wirtualne wypierają tradycyjne formy stacjonarne. Dlatego konferencje E-learning i Zarządzanie Wiedzą adresujemy do wszystkich, którzy chcą tworzyć efektywne e-szkolenia i pragną zwiększyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii oraz praktycznych rozwiązań.

Reasumując – korzyści dla uczestnika:

  • zweryfikuje dotychczasową wiedzę i umiejętności
  • pozna business case i rozwiązania kolegów i koleżanek z branży
  • pozna zagadnienia z zakresu metodyki e-learning i andragogiki
  • dobierze odpowiednią metodykę do zakresu co zwiększy skuteczność nauki odbiorców szkolenia
  • zainspiruje się wiedzą, pozna różne punkty widzenia
  • podczas panelów dyskusyjnych zada pytania na nurtujące go zagadnienia uzyskując odpowiedzi od kilku prelegentów
  • pozna spoosby na zwiększenie efektywności szkoleń i zaangażowania uczestników
  • dowie się w jaki sposób e-learning może i przysługuje się społecznie
  • otrzyma szereg prezentacji i materiałów, które pozwolą wrócić do treści merytorycznych konferencji w dowolnym czasie

 

E-learning dla Developerów

  • Skupimy się na pracy operacyjnej developerów
  • Przegląd praktycznych i faktycznie stosowanych narzędzie w projektowaniu szkoleń
  • Sposoby na zwiększenie efektywności szkoleń
  • Prawdy i mity o wykorzystalności konkretnych metod w korporacjach
  • Codzienne wyzwania vs konkretne rozwiązania
  • Możliwość spojrzenia świeżym okiem na znane problemy
  • Konfrontacja dotychczas stosowanych metod z metodami zaproponowanymi przez prelegentów
  • Wymiana poglądów z uczestnikami reprezentującymi inne firmy

 

Program:

9:30 – 10:00 START i Networking

10.00 – 10.30 Temat w trakcie przygotowania

10.30 – 11.00 Paweł Piłka – Micro learning i rapid development – praktyczne przykłady z prawniczego świata  

Świat prawników ciągle się zmienia. Materiał do przyswojenia jest ogromny, potrzeby rozwoju jeszcze większe przy czym stresu dużo a czasu mało.Jak sobie z tym radzić? Jak zachęcić ludzi do rozwoju? Jak efektywnie przekazywać wiedzę? Jak tworzyć szkolenia z terminem na wczoraj? Nie jest łatwo. Mam nadzieję jednak, że dzieląc się przykładami i swoim doświadczeniem z branży usług profesjonalnych  razem znajdziemy sposoby radzenia sobie z tymi dylematami, które są tak powszechne w tych jakże dynamicznych, zmiennych i wymagających środowiskach.

11.00 – 11.30 Krzysztof Naparty – Digital onboarding , czyli w jaki sposób skutecznie wdrożyć pracownika i klienta w nowe środowisko lub produkt

Skupię się narzędziach, które można wykorzystać, wyzwaniach i przede wszystkim „WHY” – dlaczego warto wdrażać Digital Onboarding w organizacji.

11:30 – 11:50 PRZERWA

11.50 – 12.30 Szczepan Urlik –  Automatyzacja procesów learningowych

Algorytmy, automatyzacja, sztuczna inteligencja to zagadnienia, które mimowolnie wdzierają się w zakresy zainteresowań specjalistów ds kształcenia zdalnego (w nie tak dalekiej przyszłości). W swoim wystąpieniu zaprezentuję rozwiązania, które już teraz mogą znacznie przyspieszyć procesy tworzenia zasobów learningowych.

12.30 – 13.00 Temat w trakcie przygotowania

13.00 – 13.30 Piotr Szymański – Rynek pracy dla eLearningowca. Czyli jak samemu stwarzać sobie możliwości rozwoju kariery

Jako specjalista od szeroko rozumianego eLearningu, będę chciał przybliżyć temat zmiany pracy – jak szukać pracodawcy oraz jak się przygotować i zaprezentować przed potencjalnym pracodawcą. W dobie dostępności i rozwoju tak wielu sposobów komunikacji, pracować można na całym świecie, nie wychodząc z domu.

13:30 – 14:30 LUNCH

14.30 – 15.00 Przemek Hubisz – Praktyczne podejści do xAPI

Praktyczne wprowadzenie do wykorzystania xAPI w szkoleniach e-learningowych na bazie Articulate Stroyline 2. W ramach warsztatu zbudujemy leaderboarda oraz będziemy monitorować wyobry osób uczących się by lepiej modelować przyszłe doświadczenia.

15.00 – 15.30 Temat w trakcie przygotowania

15.30 – 16.00 Sławomir Salmanowicz – Czy można LEPIEJ produkować wideo?

Omawiamy kluczowe elementy mające wpływ na poprawę jakości materiału filmowego. 4 zagadnienia wraz z przykładami.

 

E-learning dla HRów

  • Skupimy się na pracy koncepcyjnej – wskazując konkretne rozwiązania
  • Dowiesz się jak kształcić pracowników? Jakie ścieżki rozwoju wybierać?
  • Zweryfikujemy pod kątem praktycznym co jest dobre dla kogo. E-learning czy Blended Learning?
  • Poznasz koszty inwestycji w rozwiązania wewnętrzne i zewnętrzne, dzięki czemu łatwiej będzie zaplanować przyszłą edukację pracowników
  • Możliwość spojrzenia świeżym okiem na znane problemy
  • Konfrontacja dotychczas stosowanych metod z metodami zaproponowanymi przez prelegentów
  • Wymiana poglądów z uczestnikami reprezentującymi inne firmy

 

Program:

9:30 – 10:00 START i Networking

10.00 – 10.30 Piotr Maczuga i Sławek Łais –  Zanim sięgniesz po prochy…

Pochłonięci przez możliwości, jakie daje nam technologia często nie zauważamy wyzwań przed którymi stajemy. A co jeśli to nie narzędzia są problemem?W erze mnogości podejść, metodyk i narzędzi określenie realnych barier rozwojowych w organizacji jest trudne. Ucieczka w kolejne narzędzie czy wiara w to, że nowy LMS udrożni procesy i rozwiąże problemy organizacji musi być poparta solidną analizą. Badania bez analizy i wyciągnięcia wniosków stają się jedynie zbiorem danych. Nie będziesz leczony, jeśli nie czujesz bólu, co nie oznacza, że jesteś zdrowy. Może zamiast sięgać po prochy warto zadbać o zdrowie? Może warto zadbać o kondycję organizacji i jej gotowość do rozwoju? Poznaj podejście zrozumienia wewnętrznych barier, nadania im wymiernego charakteru i zbudowania indywidualnego programu organizacji w rozwoju.

10.30 – 11.00 Wioleta Bielecka – Cała prawda o edukacji on-line w dużej korporacji – przepis na sukces Grupy PZU

  • mity na temat e-learningu, który funkcjonuje w dużych korporacjach – co zrobić, by e-learning był skutecznym narzędziem wspierającym biznes
  • jak zbudować funkcję e-learning w dużej organizacji, jak zadbać o wizerunek szkoleń e-learningowych
  • zmiana roli Instructional Designera – z projektanta materiałów do projektanta rozwoju
  • rola nowych technologii w procesach szkoleniowo/rozwojowych

11.00 – 11.30 Paweł Nogal – Paweł i Gaweł, czyli jak pogodzić potrzeby zwinnego zespołu z regułami korporacyjnymi?

Opowiem o tym jak w międzynarodowej korporacji stworzyliśmy efektywne procesy produkcji szkoleń  elearning oraz zwinny zespół współpracujący na poziomie międzynarodowym i wspierający klientów
wewnętrznych na 3 kontynentach. Czyli będzie trochę o procesach jakie zbudowaliśmy, parku maszyn  (narzędziach do produkcji), współpracy międzynarodowej, rozwijaniu zespołu, problemach dnia
codziennego, niezależności, roli managera i wyzwaniach projektowych.

11:30 – 11:50 PRZERWA

11.50 – 12.30 Jarosław Dziurman – Skuteczna komunikacja między pracownikami, jako istotny element rozwoju.

Przedmiotem wystąpienia będzie prezentacja obecnych problemów lub nieskutecznych form komunikacji. Pokaże ciekawe, skuteczne i sprawdzone formy komunikacji oraz kooperacji pracowników.
Opowiem o: giełdach wiedzy, mentoringu, profilach, grywalizacji zespołowej, budowaniu zespołów projektowych. To wszystko może być wspierane przez nowoczesne mechanizmy i platformy eLearningowe.

12.30 – 13.00 Grzegorz Klimek – E-learning w HR – HR w e-learningu

E-learning przestał być dodatkiem, a stał się integralną częścią procesów rozwojowych. Ważnym elementem filozofii szkoleniowej. Sam e-learning nie kończy się w żadnym wypadku na instalacji oprogramowania – wręcz przeciwnie, to całokształt procesów związanych z budową kultury, zespołu,  narzędzi, rozwiązań oraz środowiska nauki. Tak by efektywnie wspierać rozwój pracowników w organizacji.

13.00 – 13.30 Michał Lach – eLearning czy Blended Learning? Na pewno nie tradycyjne szkolenia.

Opowiem o tym dlaczego i kiedy e-learning jest efektywniejszy od zajęć tradycyjnych oraz o tym dlaczego Blended Learning jest najefektywniejszą
formą nauki. Jedno i drugie zrobię na przykładzie nauki języków obcych.  Opowiem także o naszych doświadczeniach z motywacją do e-learningu oraz
przedstawię różne modele Blended Learningu.

13:30 – 14:30 LUNCH

14.30 – 15.00 Milena Bałon i Katarzyna Kozyra – Campaign Learning – inspiruj, angażuj i buduj środowisko do samodzielnej nauki

Musimy nadążać za potrzebami pracowników w zakresie uczenia się, głównie za zmianami w technologii oraz sposobie przyswajania wiedzy. Mamy platformę i dobre szkolenia, dostarczamy rozwiązania i narzędzia, które wspomagają proces samodzielnej nauki. Jednak nasi pracownicy z tego nie korzystają… Czego świat szkoleń może nauczyć się z marketingu? Jak promować szkolenia, budować świadomość, zaciekawienie i zaangażowanie oraz zmieniać zachowania?

15.00 – 15.30 Krzysztof Chojecki – Jak e-learning oraz otwarte zasoby kształcą przyszłych pracowników?

8 lat szkoły podstawowej + 4 lata liceum + 5 lat studiów = 17 lat edukacji. Po takim okresie absolwent wchodzi na rynek pracy. Chciałbym, aby moje wystąpienie zainspirowało Cię do
rozważań nad tym, jak możesz wykorzystać e-learning oraz otwarte zasoby w celu pozyskania lepszych kandydatów do pracy.

15.30 – 16.00 Temat w trakcie przygotowania

KUP BILET